Wróć do góry

avatars

Marcin Olejnik

2020-06-24

Aktualizacje i zmiany w FB Messenger, o których warto wiedzieć

W naszej firmie zajmujemy się między innymi automatyzacją procesów z wykorzystaniem aplikacji Facebook Messenger. Jest to jeden z najpopularniejszych komunikatorów w Polsce oraz na świecie oraz jeden z głównych produktów od Facebooka. Dlatego też firma Marka Zuckerberga często wprowadza w nim aktualizacje, których celem jest usprawnianie działania bądź ulepszanie wrażeń użytkowników. My musimy być z tymi wszystkimi informacjami na bieżąco a dla Ciebie będziemy regularnie podsumowywać najważniejsze zmiany w aplikacji.

Ostatnia ważna aktualizacja miała miejsce na początku czerwca. Przede wszystkim polegała ona na aktualizacji Business Inbox w Messengerze, która to ma ułatwić firmom komunikację z klientami bezpośrednio we flagowej aplikacji Facebooka. Nowa skrzynka umożliwi właścicielom firm oraz moderatorom rozmów, chatowanie z klientami bez logowania do Facebook Page Manager. Ponadto odpowiadając na wiadomość klienta, będziemy mieli możliwość wyboru, czy chcemy odpowiadać osobiście, czy jako firma.

Nieco ważniejsza, naszym zdaniem, aktualizacja dotyczy wtyczki Customer Chat Plugin, która pozwala osobom odwiedzającym Twoją stronę www rozmawiać z Twoją firmą poprzez FB Messenger. Do tej pory znaczącym ograniczeniem tej funkcjonalności był fakt, że wymagała ona zalogowania się na swoje konto w Messenger. I tu często padało pytanie „A co z tymi, którzy nie mają konta na FB?”. Otóż, w nowej wersji Ci użytkownicy również będą mogli porozmawiać z Twoją firmą za pomocą okienka chatu na stronie internetowej. Takie konwersacje mają być usuwane z historii automatycznie po 24h. Jest to szczególnie istotne z punktu widzenia firm korzystających z chatbotów, gdyż od teraz nie będą potrzebowali dodatkowej integracji.

Może zainteresują Cię również te artykuły

zdjęcie autora

BOTo kupa frajdy! Witamy na chatbots.pl –…

więcej
2018-10-24
zdjęcie autora

Jak wykorzystać chatboty w biznesie –…

więcej
2020-09-07
zdjęcie autora

Jak wykorzystać chatboty w biznesie – przykłady…

więcej
2020-09-02
zdjęcie autora

Conversational marketing – o co chodzi…

więcej
2020-07-19
zdjęcie autora

Aktualizacje i zmiany w FB Messenger,…

więcej
2020-06-24
zdjęcie autora

Po co korzystać ze sponsored message?…

więcej
2020-06-09
zdjęcie autora

WhatsApp – jak wykorzystać w biznesie i…

więcej
2020-06-01
zdjęcie autora

Rekrutacje i chatbot. Dlaczego warto skorzystać z…

więcej
2019-04-17
zdjęcie autora

Chatbot jako narzędzie w ramach kampanii…

więcej
2019-04-05
zdjęcie autora

Zawody biegowe i chatbot mogą iść…

więcej
2019-04-04
zdjęcie autora

Jak wykorzystać chatboty w biznesie –…

więcej
2020-10-26