Wróć do góry

avatars

Weronika

2020-06-09

Po co korzystać ze sponsored message?

Na początek warto wiedzieć co to jest „Sponsored Message” co tłumacząc na polski oznacza wiadomość sponsorowana. Jest to forma dotarcia do użytkownika drogą angażującą, ale tanią, polegają one na bezpośrednim kontakcie w wiadomości z użytkownikiem.

Nowa forma reklam pozwoli chatbotom przekształcić je w postać przynoszącą dochód, boty pomagają w odnalezieniu szukanych produktów oraz sprzedaży ich. Użytkownicy będą mogli kontrolować przychodzące wiadomości sponsorowane, blokować i wybierać dla siebie odpowiednie, najciekawsze, reklama nie będzie nachalna to odbiorca wybiera czy się na nią zgadza.

Uruchamiając należy wybrać cel „Wiadomości”, następnie opcję „Wiadomość Sponsorowana”. Reklamę można skonfigurować na dwa sposoby, wiadomość przesłana może kończyć się przyciskiem kierującym na stronę www bądź podłączenie chatbota i rozpocząć konwersacje z użytkownikiem. Można włączyć ją automatycznie zezwalając użytkownikom na kontakt ze stroną poprzez przycisk „Wiadomość” lub przekierowanie użytkownika do konwersacji. Chcąc spersonalizować wiadomości warto w ustawieniach włączyć funkcję „Asystent wiadomości”, dzięki niemu można użytkownikowi odpisać automatyczną wiadomością.

Wiadomości sponsorowane kierują oferty i promocje bezpośrednio do osób, które prowadziły już konwersacje za pomocą bota bądź wiadomości na żywo. Sponsored Message można wykorzystać do podtrzymania relacji wysyłając dopasowane oferty, katalogi produktów klientom, co powoduje zainteresowanie z ich strony aktualnymi promocjami co może skończyć się na zakupie. W przypadku wcześniejszej rozmowy z botem wiadomość sponsorowana może przypomnieć i zachęcić użytkownika do ponownej aktywności na stronie firmy. Zbierając dane z poprzednich rozmów wiadomość do użytkownika może być spersonalizowana, dobrana odpowiednio do jego potrzeb, zainteresowań.

Może zainteresują Cię również te artykuły

zdjęcie autora

BOTo kupa frajdy! Witamy na chatbots.pl –…

więcej
2018-10-24
zdjęcie autora

Jak wykorzystać chatboty w biznesie –…

więcej
2020-09-07
zdjęcie autora

Jak wykorzystać chatboty w biznesie – przykłady…

więcej
2020-09-02
zdjęcie autora

Conversational marketing – o co chodzi…

więcej
2020-07-19
zdjęcie autora

Aktualizacje i zmiany w FB Messenger,…

więcej
2020-06-24
zdjęcie autora

Po co korzystać ze sponsored message?…

więcej
2020-06-09
zdjęcie autora

WhatsApp – jak wykorzystać w biznesie i…

więcej
2020-06-01
zdjęcie autora

Rekrutacje i chatbot. Dlaczego warto skorzystać z…

więcej
2019-04-17
zdjęcie autora

Chatbot jako narzędzie w ramach kampanii…

więcej
2019-04-05
zdjęcie autora

Zawody biegowe i chatbot mogą iść…

więcej
2019-04-04
zdjęcie autora

Jak wykorzystać chatboty w biznesie –…

więcej
2020-10-26